4.09.2014 г.

Обърнат смокинов сладкиш


Че какво друго през септември освен смокини, смокини и пак смокини ......и сладкиш с тях, де ......
Продукти: 
500 гр. смокини 
300 гр. брашно
200 гр. захар
80 гр. стафиди
50 гр. ром
4 яйца
200 гр. сирене ''филаделфия''
1/2 пак. бакпулвер
50 гр. краве масло
50 гр. кафява захар


В купа разбийте яйцата и захарта на пухкав крем. Добавете сиренето и хомогенизирайте сместа добре. Размесете брашното с бакпулвера и на порции го прибавете в яйчената смес. Идва ред на накиснатите  за 20 мин. в ром стафиди.  
Застелете тава( 24 см. ) с откопчаващ  ринг с хартия за печене. На дъното и излейте разтопеното краве масло и поръсете с кафявата захар. Наредете нарязаните смокини по ваш вкус. Излейте кексовата смес отгоре им и изпечете сладкиша на 170 гр. в предварително загрята фурна с вентилатор за около 45 мин. Пробвайте за готовност с дървено шишче. 
Изпеченият сладкиш извадете от фурната и веднага обърнете върху дървена решетка за да се охлади. 
Е, това е ....да ви е сладко:)! Чаооо и прекрасен септември! 




14 коментара:

  1. И аз съм на мнение, че плодовете които ги има в свежия им вид само за малко, трябва да се уважават подобаващо :)
    Обожавам плодови сладкиши, обожавам смокини, а твоят обърнат сладкиш с това интересно тесто без масло с крема сирене ме изкуши максимално! Разкошен десерт си направила, Ивана!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. За този сладкиш направо хващам самолета и...ще ям, ям, ям, без да мисля за калории :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз и без самолет ще дотичам:))))Перфектен десерт,Ив!Видът му е повече от красноречив за вкуса му:))!

    ОтговорИзтриване
  4. И тук усещам аромата му... :) Поздрави, Ванче, и да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване
  5. Отново някаква прелест при теб :) Много ми хареса, а и тези плодовите сладкиши са ми много любими. Като гледам снимките ти още повече ги заобичвам :) Прегръдки, Ивче!

    ОтговорИзтриване
  6. Много вкусно изглежда, както винаги! Чудно предложение отново. Щом има смокини ще е неустоимо вкусно.
    Поздрави, Ив! :)

    ОтговорИзтриване
  7. От стотици вече десерти,и у нас този е топ-любимият и все още е без конкуренция от първото място.
    Със смокини обаче не съм го правила,Ванче,а и ми допада предложението ти за крем сирене в тестото,ще опитам и така.
    Хубави почивни дни и на теб и Роби!

    ОтговорИзтриване
  8. Щом си рекла смокини - нека са смокини - и без това са любими - изглежда плътен и вкусен сладкиш, а в хладилника ми се намира известно количество от райския плод...

    ОтговорИзтриване
  9. Толкова чаках смокините да излязат на пазара да ги "започна" и съвсем ги забравих , улисана в глупости. Мерси, че напомни, а сладкиша е прекрасен. Просто от най=любимите. И като си помисли човек, че до преди няколко догини не близвах смокиня....глупава работа.Хубав уикенд , Ивана!

    ОтговорИзтриване
  10. Толкова е красив! Кат осмокинено слънце е.

    Тази година смокини има, и хинап, наровете ми изглеждат добре. Виж гроздето никак не стана:(

    ОтговорИзтриване
  11. И това не съм го правила ... записвам го на първа линия докато има още смокини :) любими :)
    Хубави септемврийски дни Ив!

    ОтговорИзтриване
  12. Правила съм с праскови,круши,ябълки,дюли,череши,вишни,но не и със смокини и не съм прибавяла сирене...непременно ще го направя тези дни...изглежда невероятен,благодаря за идеята!

    ОтговорИзтриване
  13. Невероятен сладкиш

    ОтговорИзтриване