13.11.2012 г.

Гратин от равиоли - Ravioli al gratin


Рецептата гледах вчера в предаването на Антонела Клеричи ''La prova del cuoco'' ! Звучеше страшно вкусно и днес мога да кажа ,че наистина е :) ...

Продукти за две порции : 
250 гр. равиоли (спанак и извара)
100 гр. извара 
30 гр. пармезан 
 1 с.л. галета 
50 гр. орехи 
листа салвия 
сол , чер пипер 

За бешамела : 
30 гр. краве масло 
1 с.л. брашно 
около 100 - 150 мл. прясно мляко 


 Равиолите сложете в кипяща ,подсолена вода и варете -  за пресни - 5 мин. ,за сухи според указанията на опаковката . Прецедете и оставете настрана . 
 В тенджерка разтопете кравето масло и добавете 1 с .л. брашно . Запържете леко и налейте студеното мляко . Посолете и бъркайте докато сместа се сгъсти . 
Изчакайте бешамела малко да се поохлади и добавете изварата , едро смлените орехи , ситно нарязаните листа салвия , чер пипер , пармезан и галета . 
Объркайте всички продукти и ако е необходимо добавете сол и сварените равиоли . 
Прехвърлете ястието в тавичка и запечете за 10-15 мин. на 180 гр. в предварително загрята фурна . 

                                           Сервирайте веднага :).....да ви е сладко , ragazzi  :) ! 


14 коментара:

  1. Ванче,при теб етопло,уютно и вкусно !
    Много, ама много ми хареса рецептата!
    Равиолките са станали сочни и страшно апетитни!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Голяма вкусотия, обичам подобни глезотиики!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми допада и това предложение, а и ме подсеща, че равиоли не сме похапвали отдавна! Приятна вечер, Ваня!

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, ах:) Само да беше публикувала тази вкусотия не днес а в неделя!Изядохме си спаначените равиоли със чеснов сос:)
    Следващия път като си купим, ще ги направя като твоите Ванче!
    Хубава вечер и прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Аз и без да го пробвам, знам че е много вкусно- с тези съставки няма как да не е .
    Мерси <Ивана, мисля че това специално всички ще харесат у дома!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Ивана, много си падам по всякакви гратини!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна вкусова комбинация! Много ми харесва рецептата! Поздрави, Ивана и хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Е, непрекъснато ме изненадваш! Край нямат тези италиански изкушения! Тази кухня все повече ме очарова! Обаче истината е, че ти си като някаква вълшебница, придаваш и неповторимо очарование и приготвяш всичко с лекота! И тази рецепта е страхотна, Ив!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Наистина край нямат италианските интересни и вкусни рецепти!Ивана, с нетърпение очаквам следващата!

    ОтговорИзтриване
  10. това освен че изглежда вкусно, е и доста здравословно. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. То си личи че е вкусно!Плачеш само за гости Аморе:)
    ПРЕГРЪДКИ И ЦЕЛУВКИ ЗА ХУБАВА ВЕЧЕР!

    ОтговорИзтриване
  12. Мм..вкусотия.
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  13. Ванюша,с тази твоя италианска кулинария всеки път ми поднасяш страхотни изкушения!И тази паста е разкошна,орехите в соса ми звучат много интересно и вкусно,браво!
    Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване