23.11.2012 г.

Сладкиш с кокос и какао


Обичам кокосови сладкиши :)....а, обикновенно където има кокос има и какао и от всичко това  вкуса става вълшебен :) ! Видях рецептата  тук и съм доволна ,че открих тази чудесна кокосово-какаова тортичка :) ! 
Моята изглежда по-малка защото направих половин доза ,но ще напиша рецептата за цял сладкиш така както си  е ! 

Продукти :

230 гр. брашно 
200 гр. захар 
100 гр. кокосово брашно 
70 гр. горчиво какао 
100 гр. краве масло 
3 яйца
250 мл .прясно мляко 
1 ванилия 
1 пак. бакпулвер 
щипка сол 
За глазурата: 
75 гр. захар 
40 гр. какао 
1/2 чаша вода 
сока на 1 лимон


Разделете белтъци от жълтъци . Белтъците разбийте със щипка сол за 2-3 мин. Жълтъците разбийте със захарта . Добавете брашното размесено с бакпулвера , кокосовото брашно , какаото ,прясното мляко , ванилията , разтопеното и охладено краве масло . Последно прибавете разбитите белтъци . 
Хомогенизирайте сместа много добре . 
Застелете дъното и стените на дълбока тавичка (24 см.) с хартия за печене . Изсипете сместа вътре . Загладете повърхността и сложете в предварително загрята на 180 гр. фурна . Печете около 40 мин . 
Оставете готовия сладкиш да се охлади . 
През това време  пригответе глазурата . В малък съд налейте водата ,сложете захарта ,какаото и лимоновия сок . Загрейте на котлон докато захарта се разтопи . 
Излейте глазурата върху тортето и поръсете обилно с кокосови стърготини ! 

                                                         Да ви е сладко ...чаооо и хубав уикенд :* ! 


21 коментара:

  1. Еййй приятелче любимо ,нямаш спиране ти!
    Страхотен ,страхотен сладкиш!
    Силни прегръдки миличка!Целувам те!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен сладкиш, Ваня! Много вкусно звучи, а като го гледам колко е пухкав и апетитен, си сервирах и кафето даже, нищо че не е време за кафе... :)

    Прегръдки, cara mia Ivana и един прекрасен weekend!

    ОтговорИзтриване
  3. Чуден сладкиш,Ивана!Весел уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Ив, ако можех, щях да нападна тази великолепна тортичка с вилица в ръка - изглежда изключително вкусна, а с комбинацията от какао и кокос, определено ме спечели! Прегръдки! Усмихнат уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно, много апетитно и сочно сладкишче Ванче.Хубав уикенд и от мен.:) :) :)

    ОтговорИзтриване
  6. и аз се нареждам за парче
    хубави почивни дни
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  7. Гледам аз някакви морски спагети и чакам рецептата вече цял ден и вместо нея това сладкишче с кокос и какао а на спагетите пише -"За съжаление търсената от вас страница в този блог не съществува."
    E.... нищо де, вместо тях ще се подсладим, и то как:) Давай едничко парченце на сам за компенсация Ванче!

    ОтговорИзтриване
  8. Щом има какао и кокос, не може да не е вкусно!
    Великолепен сладкиш!
    Прекрасни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  9. Ванче,ново изкусително предложение си представила!
    Много хубав десерт,поздравления!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  10. Много сполучливо съчетаване на продуктите в този изкусителен десерт.Ще опитам и аз с лимон в заливката.
    Поздрави,Ивана и прекрасен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесен сладкиш за кафе с приятели през уикенда. Изглежда вкусен, благодаря за рецептата! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Да, много вкусен тандем са кокосът и какаото!
    Чудесен е сладкишът, Ивана!
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ех, че ароматен и като тортичка е станал:)Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  14. Мда, ако може да ми сервира някой едно такова с кафето утре, ще е чудесно!
    Страхотна комбинация, Ивана!
    Прегръдки и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасна рецепта, Ивана! Много ми хареса, тъй като и аз си падам по тази комбинация, кокос и шоколад. Парченце и за мен, ако може :)
    Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  16. Ох, как ми се хапва такъв сладкииииш...
    Идеално ми идва за сутрешното кафенце Ийв!
    Прегръщам те и ти пожелавам хубав есенен ден:)

    ОтговорИзтриване
  17. Много добре изглежда,а вкуса от комбинация на шоколад и кокос е божествен.
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  18. И аз ги обичам, Ив!:) За утре едно парченце, дали не си ми скрила случайно? Чудесна тортичка сладкишче! Прекрасна нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  19. И аз си обичам сладкиши с кокос и какао-чудесен е този ,Ванче!
    Приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  20. Благодаря ви ,момичета от сърце за отделеното време и милите думи :* !
    Желая ви хубава ,слънчева седмица ! С прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  21. Много пухкав сладкиш и със сигурност много вкусен. И аз съм фен на съчетанието шоколад-кокос.
    Това също трябва да си отбележа.
    Ех, така е, като гледам на 2 месеца веднъж блогове се засипвам с рецепти и красиви идеи и после се чудя кое по-напред да направя:)

    ОтговорИзтриване