6.03.2012 г.

Сандвич патладжан със скаморца

 
Преди няколко дни ги правих тези  сандвичи от патладжан, но след като по погрешка унищожих снимките :( ...днес ги направих отново . Много държах да споделя рецептата ,защото наистина станаха много вкусни :)...



Патладжана се измива ,подсушава и нарязва на шайби от около 5-6 мм.  Нарязвате и скаморцата така . Разбивате едно яйце . Правите си сандвич от две кръгчета патладжан в средата с кръгче сирене. 
Овалвате първо в брашно , след това хубаво в разбитото яйце и накрая в галета .



Пържите в сгорещено олио по 3-4 мин . на страна . Сервирате топли . Опитайте ,ще ви хареса :))...Добър апетит !!! От мен чаоооо и хубав следобед :*!!!



6 коментара:

  1. Със сигурност би ми харесало,особено заради скаморцата,Ив!И изобщо патладжан и сирена е един божествен тандем!
    Хубава и вкусна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Отново страхотна рецепта,Ивана.Много ми допада.Поздрави.Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Вкусни, много вкусни, още щом ги видях във фейса ми харесаха много. Благодаря ти за втория дубъл:)

    ОтговорИзтриване
  4. Браво,Ванче-много ми хареса,и с такава приятна коричка...
    Хубав ден,миличка!

    ОтговорИзтриване
  5. Много апетитно изглеждат тези сандвичета.
    Ще си потърся скаморца и ще ги опитам.
    Кюфтенцата от риба са хубави и печени :)
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета за хубавите думи :*! Прегръдки и хубав ден !

    ОтговорИзтриване